De Nieuwe Scoutfit 2

Vorige maand is op de Scout-in het nieuwe Scouting uniform gepresenteerd. Het nieuwe scouting uniform wordt Scoutfit genoemd. De scout-fit is lichtgewicht, water afstotend en biedt UV-bescherming tegen de zon en is dus helemaal Scout-proof!

Ben je nieuw bij scouting of ben je overgevlogen naar een nieuwe speltak, of wil je gewoon liever de nieuwe Scoutfit in plaats van het oude uniform, dan kun je deze bij de scoutsshop bestellen. De scoutsstaf zal ook zelf een bestelling bij de scoutsshop plaatsen, dus als je scout bent kun je de nieuwe scoutfit dus ook via de leiding bestellen.

scoutgfit

2 gedachten over “De Nieuwe Scoutfit

• Laurens

Helaas verbrand je er levend in alsof het een regenjas is… polyetheen = brandbaar ze maken mij niet wijs dat het fireproof is. Ik heb het zien branden. Verder zijn de kleuren lelijk, scheurt het relatief snel, en zijn de manchettes weg. Scouting uniformen waren cool en zijn nu echt lame.. das best jammer. Gelukkig kan je op ebay nog ouwe kopen dus be fast