Leiding

Ben je ouder dan 18? Ben je creatief? Wil je je vrije tijd nuttig besteden? Werk je graag samen met een team van enthousiaste mensen? Vind je het leuk om kinderen te laten spelen, hen te helpen ontwikkelen en hen iets te leren? Als je op een of meer van deze vragen JA hebt geantwoord, heb je dan al eens overwogen om  leiding te worden bij Scouting Berkel-Enschot? Wij vinden het altijd leuk om  nieuwe enthousiaste mensen te verwelkomen, ook als je niet elke zaterdag kan!

En wat heeft Scouting Berkel-Enschot jou te bieden? Behalve een geweldig team van vrijwilligers krijg je de mogelijkheid om te laten zien wat je kan, zijn er kampen, evenementen, opleidingen en uitstapjes.

Dus aarzel niet, en neem contact met ons op.

Oja, we houden ons het recht voor om aan nieuwe leiding om een verklaring omtrent het gedrag (VOG) te vragen en je naam te controleren bij Scouting Nederland. De kosten van het VOG nemen wij voor onze rekening.