Winkelcentrum

Deze keer speelden we een Scoutingspel op het winkelcentrum. Jullie moesten een code zien te kraken die overal op het winkelcentrum verspreid lag. Sommige kaartjes waren makkelijk te vinden, maar anderen bleken voor iedereen moeilijk. Uiteindelijk hebben jullie allemaal de code “Scouting Berkel-Enschot” weten te kraken en was het tijd voor wat te drinken.

tn_10-02-20-24 tn_10-02-20-61

Na het drinken gingen we een soort dierenspel spelen. Er waren dieren die uitgebeeld moesten worden. Doe jij maar eens een olifant na! Of een konijn, of een aap, of… iets totaal anders… een broodrooster (zie 2de foto)! Of een wasmachine, of een viking, of… Tja, er valt dus vanalles te verzinnen. Het resultaat was natuurlijk lachen geblazen en we kregen zelfs bekijks van andere kinderen. Na dit spel hebben we nog ‘Moeder, ik zit in de knoop’ gespeeld. De eerste knoop bleek nogal makkelijk uit elkaar te halen, maar de laatste… Daar had Maaike toch best wat moeite mee.

……………………………..tn_10-02-20-70……………………………

Volgende week gaan we toneelspelen. Train je gezicht maar vast op al die emoties die voorbij gaan komen!

Tot volgende week!