Iscoutgame 1

De Iscout is een landelijk spel waarmee leden van een Scoutinggroep virtueel zo veel mogelijk plaatsen op de aarde (en daar buiten) moeten bezoeken. Voordat een groep virtueel op reis mag gaan moet hij wel eerst reistijd hebben. Een groep kan reistijd verdienen door verschillende doe opdrachten uit te voeren en hier een filmpje of foto van te maken.

Afgelopen zaterdag hebben Marianne en Claudia samen met de stam van scouting Zaltbommel meegedaan aan dit spel. De mooie foto’s en filmpjes zijn hier te zien.

Hoewel we erg ons best hebben gedaan zijn we ergens rond de 35ste plaats geeindigd. Wellicht kunnen we dit volgend jaar met de eigen Stam gaan verbeteren?!

Een gedachte over “Iscoutgame