Leiding gezocht!!!

GEZOCHT M/V minimaal 18 jaar of ouder, creatief, geïnteresseerd in het werken met kinderen, flexibel, beschikbaar op zaterdagmiddag, spontaan, bekend met spelletjes of spelletjes willen leren kennen, enthousiast, geïnteresseerd in het bedenken van leuke activiteiten voor kinderen (7-10 jaar en 10-14 jaar), heeft wel/geen scoutingervaring.

Herken jij je helemaal in onze contactadvertentie of misschien maar een beetje? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Scouting Berkel-Enschot is op zoek naar leiding voor twee speltakken, de Welpen (ze heten nu nog Esta’s) en de Scouts. Beide speltakken hebben tussen de 10 en 15 leden en draaien op zaterdagmiddag.  De scouts (10-14 jaar) draaien van half 2 tot half 5 en de welpen (7-10 jaar) van 2 uur tot half 5.

Wij zijn op zoek naar leiding die het leuk vinden om elke week met  de andere leiding te zorgen voor leuke activiteiten voor de kinderen. Heb je scoutingervaring dan is dat natuurlijk hartstikke fijn, maar heb je geen scouting ervaring dan is dit geen enkel probleem. Dan leer je vanzelf meer over scouting.

Voor meer informatie kijk op de website van onze Welpen en onze Scouts. Op de websites van de speltakken kun je foto’s en verslagen vinden van de activiteiten die al geweest zijn, maar ook overzichten van wat er nog op het programma staat.

Heb je interesse kijk op onze website www.scoutingberkelenschot.nl en vul dan snel het contactformulier in of kom een keertje langs op onze blokhut. Het makkelijkste is als je rond 1 uur (Scouts) of half 2 (Welpen) langs komt.