Open dag 1

Afgelopen zaterdag was het open dag bij Scouting Berkel-Enschot. Het was niet zomaar een open dag, we hebben namelijk gevierd dat we 30 jaar bestaan dit jaar! Het thema was dan ook een reis door de tijd, niet alleen door de 30 jaar Scouting Berkel-Enschot, maar door de hele historie!

We hopen dat jullie het allemaal leuk hebben gevonden!

Volgend weekend is het tijd voor het herfstweekend, kijk goed of je al je spullen bij hebt! Vergeet ook je gymspullen en gymschoenen niet!

Een gedachte over “Open dag

• Laurens van Osch

Hallo,

Wij van de Kindervakantieweek werkgroep hebben dit jaar als thema reizen door de tijd. Ik vond jullie website tijdens mijn zoektocht om meer informatie hierover.
    Hebben jullie misschien nog wat ideeen voor ons overgehouden aan jullie dag om bijv. een mooie dag met dit thema te houden ?
    Bij voorbaat dank, groeten, Laurens van Osch.