Jeugdlid

Ben je tussen de 5 en 18 jaar? Lijkt het je leuk om mee op kamp te gaan, te pionieren of spannende avonturen te beleven? Of wil je gewoon samen met je vriendjes en vriendinnetjes spelen? Dan is Scouting Berkel-Enschot echt iets voor jou!

Ook als je het nog niet zeker weet, ben je van harte welkom. Het maakt niet uit of je een jongen of een meisje bent.  Je mag 3x (gratis) komen “proefdraaien” met de groep van jouw leeftijd (wij noemen dit een speltak). Met de speltak leiding kunnen je ouders of verzorgers dan afspraken maken over je inschrijving.

• Ben je nu al enthousiast? Schrijf je dan in via onze contact pagina. Geef aan hoe je heet, hoe oud je bent, en hoe we je het beste kunnen bereiken. De speltak leiding neemt dan contact op met je ouders of verzorgers.
  • We laten kinderen van dezelfde leeftijd met elkaar spelen in een speltak. Wil je meer weten over een speltak? Onder het menu item Nieuws kun je lezen wat we allemaal gedaan hebben, en onder het menu item Speltak kun je zien wie de speltak-leiding is en wat je allemaal gaat doen.
    Ben je tussen de … Neem contact op met de…
    5 en 7 jaar Bevers
    7 en 10 jaar Welpen
    10 en 14 jaar Scouts
    14 en 18 jaar RSA
  • Als je ouders of verzorgers willen weten hoe duur het is, laat hen dan de contributie pagina zien.
  • Als je meer informatie wil of als je wil proefdraaien, neem dan contact op met de leiding voor jouw leeftijdsgroep via onze contactpagina.