Sinterklaas (8 dec) 2

Al was Sinterklaas eigenlijk voor vorige week gepland, deze week was het ook nog heel leuk! Esmeralda en Pasqualle hadden een “spelbord” uitgezet, waar je dan met je pion *een vrijwilliger van je groepje* stappen moest zetten. Op welk vakje je kwam, bepaalde wat je opdracht werd. Je moest bijvoorbeeld een pietenpak maken, een sinterklaas of zwarte piet tekenen, een sinterklaas aankleden, chocoladeletters zoeken en een toneelstukje maken. Uiteindelijk kreeg je voor al deze onderdelen punten en degene die gewonnen had kreeg nog een prijs! 2 chocoladesinterklazen of pieten 😀 Na de corvee was het tijd om weer te gaan film kijken, wat we deze week bij Sharon hebben gedaan. We hebben Mission Impossible 3 gekeken.

2 gedachten over “Sinterklaas (8 dec)