Vacatures: groepsbegeleider en praktijkbegeleider

Vacature groepsbegeleider​

Wij, het bestuur van scouting ​Berkel-Enschot, zorgen ervoor dat de leden en leiding van scouting Berkel-Enschot jaar-in-jaar-uit kunnen blijven doen wat ze leuk vinden: zich spelenderwijs ontwikkelen en plezier hebben met elkaar. Om dat te blijven doen, zijn we op zoek naar een groepsbegeleider.

Als groepsbegeleider ben je de coach van de leiding. Je bent hun aanspreekpunt en vertrouwenspersoon, stimuleert hun ontwikkeling en neemt nieuwe leiding onder je hoede. Ook wordt je lid van het bestuur zodat je kan meebeslissen over de toekomst van scouting Berkel-Enschot.

De persoon die we zoeken kan goed luisteren, heeft ervaring in het begeleiden en coachen van mensen, werkt graag met jongeren van 16 jaar en ouder en kan mensen enthousiast maken.

We bieden je de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen via trainingen en cursussen en het verleggen van je grenzen samen met onze leiding.

Gemiddeld ben je 2 tot 4 uur per week bezig met je taken en vergaderingen.

Heb je interesse? Of vragen? Meld je dan nu via het contactformulier.

Vacature praktijkbegeleider

Wij, het bestuur van scouting ​Berkel-Enschot, zorgen ervoor dat de leden en leiding van scouting Berkel-Enschot jaar-in-jaar-uit kunnen blijven doen wat ze leuk vinden: zich spelenderwijs ontwikkelen en plezier hebben met elkaar. Om dat te blijven doen, zijn we op zoek naar een praktijkbegeleider.

Als praktijkbegeleider bewaak je de kwaliteit van de leidinggevende teams, beoordeelt competenties en helpt de leiding met hun ontwikkeling. Je adviseert het bestuur over de ontwikkeling van competenties.

Gemiddeld ben je 2 tot 4 uur per week bezig met je taken en vergaderingen.

Heb je interesse? Of vragen? Meld je dan nu via het contactformulier.