Scouting Bee-Ee op Tee-Vee

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag, vrijdag en gisteren zijn Rob Hermans, Martijn ‘Fes’ van der Pol en ik zei de gek druk bezig geweest om ons te profileren op TV bij een nieuw TV programma.

20090906-scoutingbeoptv1

Tot nu toe is dat, mag ik zeggen, voortvarend gelukt! Sterker nog, we mogen zaterdag terug komen. Dat wil zeggen dat we vanaf vrijdag 30 oktober op TV komen! Goeie plaat, zou Paul Rabbering (3FM) zeggen.

We blijven de gelegenheid aangrijpen om Scouting in zijn algemeen positief neer te zetten. Of dat lukt, met het geflirt van ons met Chantal Janzen en vice versa, mogen jullie zelf gaan bepalen, maar feit is dat we dus veel op tv zullen verschijnen!

Voor de geïnteresseerden:
Zaterdag volgen nieuwe opnames en nog steeds is publiek van harte welkom. Schroom niet! Een dagje vertoeven bij de firma List en Bedrog is echt leuk om eens mee te maken!
Als je wilt, laat het even weten, dan zorgen wij dat je op de gastenlijst komt.

Groeten,

Jos van Baast