Scouting BE bij BSO Tierelier

Maandagmiddag zijn wij, Remco, Miranda, Ron, Marianne, Nicole en Claudia, een op bezoek geweest bij BSO Tierelier. Samen met de kinderen hebben we de spullen voor het smokkelspel neergezet. Er is goed geholpen met pionieren! Tijdens het smokkelspel moest een koekje, een marshmallow en een sateprikker worden verzameld, maar pas op voor de tikkers! De eerste kinderen waren al binnen een kwartier klaar en hebben toen de andere kinderen geholpen. Uiteindelijk konden alle kinderen hun marshmallow roosteren bij het kampvuur.

Wij hebben genoten van deze gezellige middag we hopen jullie snel te zien bij Scouting Berkel-Enschot!