Open dag en dienstenveiling – 6 september

Op 6 september is onze jaarlijkse open dag. De open dag is dit jaar van 13:00 tot 15:00u. Kinderen vanaf 5 jaar zijn welkom om eens te kijken hoe het er bij scouting aan toe gaat, en voor alle leeftijden is er wel iets leuks te doen.

Dit jaar wordt de open dag gevolgd door een dienstenveiling. Deze vindt plaats van 15:00 tot 17:00u. Er worden allerlei leuke diensten aangeboden. Zo wordt er een rit van 30 minuten in een Tesla geveild, maar ook een geheel verzorgd kinderfeestje, een voetreflexmassage, een beklimming van de kerktoren en nog veel meer. Kijk voor meer informatie ook op de speciale facebookpagina van de veiling.

Voor de veiling zoeken we nog hulp (van bijvoorbeeld de ouders van onze leden). Wil je komen helpen, klik dan even op de link hieronder voor meer informatie.

20140707 – uitnodiging ouders hulp bij opendag+kaskraker

Update (4 september):

Klik hier voor een overzicht van alle aangeboden diensten.