Kerstviering

Hallo bevers, welpen, scouts en RSA-leden,

Afgelopen zaterdag hebben we met de hele groep de Kerstviering gehad. We zijn begonnen met het maken van groepjes. De puzzels hiervoor waren best nog wel lastig! Daarna zijn we met per groepje op zoek gegaan naar de 10 vossen die in het dorp verstopt zaten. Die vossen hadden allerlei leuke spelletjes om te doen en daar waren we wel eventjes zoet mee. Gelukkig was er onderweg ook warme chocomel met wat lekkers, want het was toch best wel koud! Terug op de blokhut konden we lekker bij het kampvuur zitten en aten we marshmallows en broodjes knakworst. Ook een klein prijsje hadden we verdiend. Na het afsluiten konden we allemaal gaan genieten van een heerlijke vakantie.
We wensen jullie dan ook allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

De bevers en welpen draaien weer op 11 januari, meer info hierover volgt nog.
De scouts draaien een week eerder alweer, op 4 januari.

Groetjes van alle stafleden en het bestuur.