De Scouting Bazaar

Beste leden en ouder(s),

Dit jaar iets NIEUWS en anders dan jullie gewend zijn, namelijk de SCOUTING BAZAAR!

Waar: Bij onze blokhut, Generaal Eisenhowerweg 7

Wanneer: Zaterdag 24 september 2016 (altijd laatste zaterdag van september)

Hoe laat:

10:00 – 16.00 uur Rommelmarkt met loterij

10:00 – 16.00 uur Open dag

12:30 – 14.00 uur Dienstenveiling

Rommelmarkt

Allereerst wat informatie over de rommelmarkt:

• Iedereen is welkom om een kraam/tafel te huren. Meer informatie hierover kun je opvragen via kraamverhuur@scoutingberkelenschot.nl.
  • Mocht je zelf geen zin of tijd hebben om achter een kraam te staan, kun je ook je spullen aan de scouting doneren, zodat wij ze kunnen verkopen. Dit kun je laten weten via destambe@gmail.com.
  • Loterij: We hebben een enveloppenloterij. In de envelop zit een nummertje dat correspondeert met een product in de loterijkraam. We zouden het erg fijn vinden om (zelfgemaakte) producten te ontvangen, zodat mensen die kunnen winnen bij de loterij.

Open Dag

De open dag is dit jaar anders dan de afgelopen jaren:

• Tussen 10:00 en 16:00 uur kun je komen kijken op de blokhut.
  • Het is een vrije inloop waar kinderen mét hun ouders welkom zijn. We draaien dus niet!
  • Er zijn enkele activiteiten waar de kinderen aan deel kunnen nemen.
  • Vriendjes, vriendinnetjes en familie zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Dienstenveiling

Ten slotte de dienstenveiling:

• Het is een veiling van diensten en bijzondere producten.
  • Voorbeelden van andere jaren zijn:
    • Rondleiding in een operatiekamer.
    • Een dagje mee doen met een imker.
    • Een proefritje in een Tesla.
    • Honden uitlaten.
    • Gras maaien.
    • Reuze pompoen.
  • Ook dit jaar kunnen er lege statiegeldflessen ingeleverd worden.

Help!!

Hulp bij de voorbereiding hebben we hard nodig! Zonder jullie hulp kunnen we de SCOUTING BAZAAR niet realiseren.

Daarom rekenen we op jullie inzet, enthousiasme en creativiteit. Help ons bijvoorbeeld door sponsors te werven en onze veilingpagina te delen/producten/diensten aan te bieden op: http://www.facebook.com/VeilingVoorScoutingBE.

Als je ons op een andere manier wil helpen of vragen hebt, mag dit natuurlijk ook! Laat het ons dan even weten via de leiding van speltakken of via aanmelden@scoutingberkelenschot.nl.

Namens de leiding en het bestuur van scouting Berkel-Enschot,

P.S. Meer informatie volgt op de website en op facebook.