Welpen & Scouts – Overvliegen

De eerste dag van het nieuwe seizoen is begonnen met het Overvliegen.

Deze keer begon het programma met Dierenstratego. Elk dier had een andere rang en door iemand te verslaan kon je een kaartje verdienen om over te vliegen. Na wat verslaan en zoeken naar de “vlag” (een mooie knuffel) was het tijd voor een lekker bekertje ranja.

Na de ranja was het tijd om echt over te vliegen. Iedereen moest zijn kaartje om de beurt inleveren en mocht dan achter over vallen. Nicole mocht beginnen en kwam niet helemaal tot het eind van de rij, maar dat bleek soms ook wel moeilijk. Na Nicole was Gabrielle aan de beurt en toen mochten de oudste Esta’s. Zij kwamen wel helemaal aan het eind van de rij! Na de oudste Esta’s mochten alle andere Esta’s overvliegen naar de Welpen en als laatste mochten de overgebleven Scouts vrij vliegen. Ze wilden toch wel heel graag.

Uiteindelijk is dus iedereen overgevlogen en zit iedereen weer bij de juiste speltak. Mooi zo!