Survival (17 nov) 2

Voor vandaag was er een survivalprogramma gemaakt door Sharon en Anniek. Er was maar weinig voorbereidingstijd, vandaar dat het programma zelf een beetje chaotisch verliep, maar leuk was het wel! De 2 groepjes moesten ieder 1 of 2 onderdelen bedenken van een stormbaan, waarbij de leden van ieder groepje onderling samen moesten werken, voordat ze de opdracht konden voltooien. Dit had als gevolg dat er 2 ongeveer dezelfde hindernissen uitkwamen, maar dat mocht de pret niet drukken! Er was ook nog een klein doolhofje uitgezet in het scoutslokaal en uiteindelijk was de groep van Rob winnaar. Hierna hebben we nog geëvalueerd en zijn we de film ‘The Perfect score’ gaan kijken bij Anniek. Tot over 2 weken allemaal!

2 gedachten over “Survival (17 nov)