Plannen (1 sep) 3

Vanavond hebben we de planning gemaakt voor het eerste half jaar. Eerst is er aan de nieuwe leden uitgelegd wat we bedoelen met programma’s maken, de voorzitter, penningmeester en secretaresse. Daarna is Anniek aangewezen als voorzitster, Natasja als secretaresse en Jos blijft nog even de penningmeester. Iedereen deed heel actief mee en van mensen waar niet iedereen het van verwachtte, stonden ze toch weer verbaasd, omdat ze zich vrijwillig voor programma’s melden.. 😛 Het schoot allemaal heel erg op en we hebben het alvast over het zomerkamp gehad en over geld verdienen voor het zomerkamp! Na het plannen zijn we film gaan kijken bij Adrianne en Chrissy thuis.. We deden Hostage kijken!

3 gedachten over “Plannen (1 sep)