Open Dag 2009

09101020152317-p-dsv_5770-border

Zoals elk jaar organiseert Scouting Berkel-Enschot een Open Dag. Deze keer was wel een beetje speciaal, want we bestaan dit jaar, 2009, wel 30 jaar. Vandaar dit extra speciale feestje. We hadden in de gang een mooie collage gemaakt van 30 jaar Scouting Berkel-Enschot en daarnaast hadden we een aantal spelletjes voor jullie bedacht waarmee jullie door de tijd konden reizen. We begonnen bij de tijd van de Jagers en eindigden in de tijd van computer en televisie. Na afloop van de Open Dag kreeg iedereen een mooi naambandje van het 30 jarig bestaan mee naar huis.

Volgende week hebben we weer feest, want… ja dan vieren we de verjaardag van de leiding. Voor we onze verjaardag gaan vieren, leren we eerste weer wat gebarentaal. Maar na de gebarentaal kan het feest losbarsten met een super leuk spel en een lekkere traktatie!

Tot volgende week!