De Beste Wensen!

Aan alle Esta’s, hun papa’s en mama’s, hun broertjes en/of zusjes, hun familie en vrienden en voor alle andere Scouts in heel Nederland en eigenlijk over de hele wereld, willen wij een gelukkig 2010 wensen.

We gaan in 2010 een bijzonder jaar tegemoet. Een jaar met feest, weekenden, kampen, spelletjes en hopelijk een heleboel plezier. Dat Scouting nog maar eens 100 jaar mag bestaan en dat wij daar nog maar eens 100 jaar van mogen genieten!

Wij zien jullie hopelijk allemaal weer op 2 januari, want dan…. gaan we het 100 jaar Scouting Spel spelen. Wat komt er in terug? de SCOUT(S) visie (helaas zonder laatste S), het getal 100 en vooral… erg veel lol!

Tot in 2010!

kerstmisnieuwjaar1