Scouts Survival Dag

Update 12 januari 2009: Er zijn twee nieuwe tips geplaatst!
Update 15 januari 2009: En weer een nieuwe tip + extra informatie over het inschrijven toegevoegd!
Update 19 januari 2009: Weer een nieuwe tipje van de sluier opgelicht!

Inschrijven:
Klik hier om naar het contact formulier te gaan. Vul bij het bericht als onderwerp “Inschrijven Survivaldag” in en zet bij het bericht ook even je telefoonnummer en leeftijd er bij. Dan zorgen wij er voor dat je er bij kunt zijn! Voor meer informatie of inschrijven kun je ook altijd even bellen met Remco (06-27258933).

Info:
Ben jij tussen de 10 en 14 jaar en heb jij zin in een kei gave leuke dag vol actie? Dan hebben wij de Scouts Survivaldag voor jou! We hebben een hoop spannende dingen in petto, je gaat bijvoorbeeld met een kabelbaan over het water, je maakt je eigen vuur met weinig middelen, er is een apenbrug, en nog veel meer!

De Scouts Survivaldag vindt plaats op 24 januari en we verzamelen om 13:00 uurbij het scoutinggebouw op het sportpark aan de Generaal Eisenhowerweg. Van hieruit gaan we met auto’s naar de locatie van de Survivaldag. Om 17:00 uur wordt je weer afgezet op het sportpark.

Voor inschrijven of meer informatie kun je het contactformulier op deze website gebruiken of bellen naar 06-27258933.

Wil je alvast graag weten waar we heen gaan? Hieronder geven we alvast een aantal tips over de locatie van de Scouts Survivaldag. Blijf de website in de gaten houden voor meer tips!

Tip 1: Op dit moment is er geen schaatsbaan meer (maar vorige week nog wel)
Tip 2: Er is een brug
Tip 3: Het is in de buurt van de duinen