Scouts op Superheldentrainingsweekend

Vrijdagavond rond acht uur vertrokken de Scouts richting Riel voor hun Superheldentrainingsweekend. Ze begonnen hun weekend met het opbouwen van hun kamp en daarna een kort Party&Co spel om hun kwaliteiten te testen. De volgende ochtend werden alle Superheldenidentiteiten onthult en werden alle superkrachten beschreven. Er bleken een aantal helden vuurkrachten te beschikken, eentje kon snoep besturen en een ander kon zich in vanalles veranderen. Zeer leuk bedacht! Daarna was het tijd om de helden ook echt te trainen. Ze gingen naar een gymzaal en speelden verschillende spellen om hun krachten te ontwikkelen. Na het avondeten werden de helden meteen aan het werk gezet om boeven te vangen. 20 in totaal moesten er gevangen worden en uiteindelijk bleek er eentje onvindbaar. Helaas! Zondagochtend moest het terrein weer opgeruimd worden en werden de Superheldentrainee’s nog meer getraind. Ze moesten een trappersbaan over en daarna hadden ze alle onderdelen van de training volbracht. 8 geheel nieuwe Superhelden die de wereld gaan helpen!

Volgende week is de installatie. We hebben tot ongeveer vier uur een normaal programma, waarna we de nieuwste leden en leiding gaan installeren. Tot dan!

Scouts op Superheldentrainingsweekend in Riel