Vet actief smokkelspel (16 mei)

Vanavond was het tijd om weer eens flink actief door het bos te rennen! In de Pierenberg waren op mysterieuze wijze allemaal zakjes met geld achtergelaten, die door de twee teams gezocht moesten worden! Met het geld moesten opdrachten gekocht worden: het kruipen door het (erg lastige) spinneweb, en het klimmen over de (minder lastige) balk. Na een spannende strijd (die misschien niet helemaal eerlijk was) kreeg het winnende team de sleutel van de kist met verboden zakjes drugs! De volgende taak was natuurlijk om die zo snel mogelijk aan de overkant te krijgen zonder gepakt te worden! Er werd hard gerend, soms tactisch gespeeld, en vaak uitgerust boven op de berg ;)! Uiteindelijk was er een overtuigende winnaar, maar de namen van de spelers kan ik me even niet meer herinneren (behalve dan dat ik er één van was ;)).

Eenmaal terug op de blokhut was er nog even tijd om de scoutingloten uit te delen, en toen moest de begeleiding weer snel door naar het vrijwilligersfeest (zie algemene site). Gelukkig zouden we elkaar zondagochtend vroeg weer zien!