Vrijwilliger

Zoals de meeste verenigingen, wordt Scouting Berkel-Enschot gedragen door vrijwilligers: De leiding die iedere week klaar staat om de jeugdleden een spannend en uitdagend programma aan te bieden, het bestuur dat zorgt voor continuïteit, en de ouders die klaar staan om ons te ondersteunen als dat nodig is.

Daarbij zijn we altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers, misschien wel naar jou. We houden daarbij altijd rekening met je beschikbaarheid en wensen. Op dit moment zijn we op zoek naar vrijwilligers voor de volgende vacatures:

Beschikbaarheid Wensen Rol
8 uur per jaar Ik heb goeie connecties Verkoper van kalender advertenties
4 uur per jaar Ik werk graag met mijn handen Onderhoud van de blokhut (denk aan witten, tegels leggen, schilderen, etc)
2 uur per maand Ik hou van schoon Extra schoonmaak

Lijkt het je leuk om mee te helpen, of neem je andere kennis, ervaring of wensen mee, neem dan contact met ons op.