Zomerkamp

Komende zaterdag zullen wij met alle kinderen die mee willen van scouting Berkel-Enschot op kamp gaan. Dinsdag mogen de bevers weer opgehaald worden en wat wij allemaal gaan doen en beleven lees je hieronder:

Zaterdag, de 1e dag
Wij gaan met de bus naar het kampterrein. Daar ontmoeten we Lange Doener. Lange Doener reist heel veel en kent échte cowboys. Hij zal ons ook leren een echte cowboy te zijn. We gaan ons cowboy-diploma halen. Natuurlijk gaan we ook tot laat opblijven bij het kampvuur.

Zondag, de 2e dag
Omdat we met héél de scouting op kamp zijn, gaan we met alle kinderen spelen. Samen met de esta’s, scouts, RSA en de IJsvogels in het wilde westen. Lange Doener komt natuurlijk ook op bezoek.

Maandag, de één-na-laatste dag
Vandaag staan we vroeg op. We gaan met de boot naar piraten-eiland. Dat wordt vast heel spannend én heel leuk! We gaan ook weer met de boot terug. Daarna gaan we iets héél lekkers eten. Lange Doener komt weer op bezoek en er is kampvuur.

Dinsdag, weer naar huis
Dit is alweer de laatste dag van het kamp. Daarom ruimen we alles op. We maken nog een aandenken aan het leuke kamp. Dan komen papa en mama je weer ophalen.