[ScoutShop] mobiele ScoutShop zaterdag 15 september in Riel

Ter informatie:
Hallo,

Zaterdag 15 september zijn we met een mobiele ScoutShop te gast in Riel bij de Bolstergroep, Oude Tilburgselaan 3a. We zijn er van 10.30 tot 12.30 uur. Aangezien jij in de buurt woont willen we je dat graag laten weten.

De mobiele ScoutShop heeft bijna het hele assortiment bij zich, maar bijvoorbeeld geen dassen. Heb je speciale wensen (dassen, hoeden, tenten, 100% shirts, etc.) geef ze dan z.s.m. even, zonder koopverplichting, door aan mobielzuid@scouting.nl. Hier kan je ook terecht voor aanvullende vragen. Geef je wensen graag z.s.m. door zodat wij nog tijd hebben om deze aan boord te krijgen.

Oh ja, we hebben een pin-apparaat!

We zien je graag,

Team ScoutShop mobiel

P.S. De ScoutShop is de winkel binnen Scouting Nederland die naast speciaal voor ons gemaakte producten (ScoutFit-kleding, boeken, ScoutProof-producten, Scouting-verzekering, etc.) ook allerlei andere zaken die je bij Scouting kunt gebruiken verkoopt of zelfs gratis ter beschikking stelt. De ScoutShop heeft winkels (door vrijwilligers) in het land, 4 rijdende winkels (door vrijwilligers) en een postorderbedrijf (www.scoutshop.nl). Alle opbrengsten van de ScoutShop komen (na aftrek van de kosten) rechtstreeks ten goede aan Scouting Nederland. Kopen bij de ScoutShop helpt dus o.a. de contributie te beperken, maar nog belangrijker: de ScoutShop heeft goede producten voor een redelijke prijs die regelmatig lager is dan bij andere winkels. Wil je deze berichten niet ontvangen, stuur dan een mailtje naar scoutshop@scouting.nl onder vermelding van het email-adres waarmee je bent ingeschreven.