Nationale Scouting Dag

Op zaterdag 25 Maart is het dan weer zover: Nationale Scouting Dag! Ook dit jaar vieren we deze enige echte scouting feestdag weer met zijn allen. Dat doen we op het grasveld voor boerderij Denissen. Je wordt daar om 14.00 uur verwacht. Om 16.30 uur sluiten we af. We zullen daar een spel gaan doen met als thema onze aanstaande verhuizing. Ouders kunnen deze middag ook informatie krijgen over de nieuwe blokhut en zich aanmelden om in de maand april te helpen met de vele werkzaamheden.

Wij hopen jullie allemaal in jullie uniform te zien. Mocht je niet kunnen, kun je jezelf bij je eigen speltakleiding afmelden.