Welpen – Nieuwjaarsduik

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Zaterdag hebben de Welpen het nieuwe jaar gevierd door een nieuwjaarsduik te houden. Gelukkig zijn we lekker warm een zwembad in gesprongen, want een sprong in zee, een meer of het kanaal leek ons toch wat te koud!

Iedereen heeft lekker gezwommen, gespeeld in het buitenbad, gegleden van de glijbanen of gespeeld met het spelmateriaal dat in het zwembad lag.

Helaas was het al snel weer tijd om aan te gaan kleden. We hadden eigenlijk nog wel wat langer willen blijven zwemmen, maar al die papa’s en mama’s die buiten stonden te wachten konden we echt niet zonder Welpen naar huis laten gaan.

Na deze nieuwjaarsduik kunnen we weer een leuk Scouting-2012 in gaan. Komende week hebben we een verrassingsprogramma, dus daarover blijft alles nog geheim!

Tot volgende week!