Als kikker            Hoopje!

Deze keer gingen we spelletjes spelen op het winkelcentrum.
We begonnen met het Busverhaal Spel. Hierbij zaten we allemaal in een bus en moesten springen, hurken, draaien en joehhoe en olé zeggen. Dit was stiekem best vermoeiend. Na dit spel gingen we het Etalagespel spelen. Jullie moesten in groepjes allemaal scouting dingen gaan zoeken. Dingen zoals een fluitkoord, een blouse, trui, toren, insignes en ga zo maar door. Sommige waren héél goed verstopt, maar uiteindelijk had toch iedereen alles gevonden.

Daarna gingen we de Estafetta lopen. Daar werden we best moe van. Na dat spelletje gingen we het Draaispel spelen. Dat was voor jullie een nieuw spel, maar volgens ons vonden jullie het heel leuk. Iedereen wilde wel eens de tikker zijn. Na het Draaispel hebben we ook nog Levend Memory gedaan. Dat was best moeilijk met zoveel kinderen, maar eigenlijk kende jullie het allemaal al. Na het Levend Memory hebben we nog “Schipper mag ik overvaren” gedaan.

Toen was het helaas alweer tijd om naar huis te gaan. Volgende week gaan we verder met het insigneproject. Vergeet daarom je fiets niet, want we gaan lekker op reis…

Tot volgende week!

P.S. De Foto’s komen nog online!