50-centenpot 9

Op verzoek van enkele leden, bij deze een uitleg over de 50-centenpot

Beste ouders/ verzorgers en leden

Doormiddel van deze brief wil ik jullie vragen voor een bijdragen van 22,50€ aan de 50centen pot zoals wij dit noemen. Deze pot is gebruikelijk voor de RSA en ieder RSA lid betaald dit. We gebruiken deze pot voor uitstapjes, om eventjes wat op het terras te drinken en te gaan zwemmen bijvoorbeeld. Deze 22,50€ mag in een keer of in 50 per week (onze penningmeester vind het makkelijker als je dit in een keer doet) contant betalen. Dit is contant zodat als we een keer een terrasje pakken we een portemonnee kunnen meenemen en niet telkens hoeven te pinnen. ik hoop u hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.

Groetjes,

RSA 434, Natasja van Loon