Scouts & Survival

De Scout Survival Dag afgelopen zaterdag was erg leuk. Er was een touwladder van de brug naar een vlot, een apenbrug, een tokkelbaan, een boot en vuur op twee plekken (al hoewel dat nog wel moeilijk bleek met dat natte hout). Als we jullie reacties hoorden is het bij jullie allemaal goed bevallen! Je kunt laten weten hoe je de dag vond, door op de poll hier op de site te stemmen.

Als je afgelopen keer bent komen kijken, en je vindt het leuk om nog eens langs te komen, dan ben je komende zaterdag ook weer gewoon welkom!

De nieuwe planning staat ook weer online, je kunt kijken wat we tot en met maart nog allemaal gaan doen door op planning te klikken.