Scouts – Sinterklaasavond

Afgelopen zaterdagavond hebben de Scouts lekker een film zitten kijken, net als de RSA de avond ervoor. Na lang twijfelen werd Men In Black gekozen en konden we precies op tijd met de film starten. De hapjes werden ondertussen binnengebracht en ook de warme chocomel was heerlijk.

Halverwege de film deden we voor de afwisseling een dobbelspel met allemaal verschillende cadeautjes. De bad eendjes waren het populairst, maar ook op de (kinder)champagne werd flink jacht gemaakt. Aan het eind van het spel kreeg eigenlijk iedereen wel iets waar hij of zij tevreden mee was, gelukkig maar…

Na deze leuke pauze ging de film verder en konden we zien dat de MIB de alien natuurlijk versloegen. Na de film werd er weer opgeruimd en konden we allemaal lekker gaan slapen.

Volgende week gaan de Scouts solderen, mocht jij een soldeerbout hebben, neem deze dan mee. Tot volgende week!