Scouts – Paasspel

De Scouts smullen alleen al bij het zien van de paasrecepten!

De Scouts speelden vandaag het Paasspel. We begonnen met het zoeken van een zestal Paasrecepten. Het was nogal een gezoek, maar uiteindelijk waren alle recepten boven water getoverd. Om de recepten te kunnen maken hadden ze gouden paaseieren nodig… En wat bleek, de paashaas had alleen maar gouden eieren. Hij wilde ze alleen niet, want ja, gouden paaseieren weggeven is ook zo wat. Hij wilde ze dus graag ruilen tegen gekleurde paaseieren. En dat deden we.

Uiteindelijk had het groepje van Tess 75 gouden eieren en het groepje van Luuk 104. Deze gouden eieren konden we gebruiken in de veiling. Bij de veiling werden alle items voor de recepten geveild en er werd flink op geboden. 30 gouden eieren voor 3 repen chocolade? of 1 gouden ei voor 1 appel. Het verschilde nogal.

Na de veiling werd er flink gebakken, gekookt en werden alle recepten in orde gemaakt. Appel-marshmellowspiesjes, chocolade eieren, cornflakes cake, eiersalade en kaasstrikjes. Nadat alle recepten gemaakt waren, was het tijd voor de installatie van Alexander en Martijn.

Van harte gefeliciteerd voor Martijn en Alexander!

Volgende week gaan sommige Scouts op RSW en de rest heeft een weekend zonder Scouting.