Scouts – Mini I-Scout

De Scouts speelde vandaag een voorproefje van de I-Scout, een spel waarbij je digitaal de wereld rond reist. Er werden eerst drie groepen gemaakt die alle drie een eigen teamnaam kozen en daarmee een vlag maakte. Zie hieronder het resultaat:

Naamloos

Crazy Frogs

S-Koud Konijn

Om de wereld rond te kunnen reizen, moesten de Scouts eerst reisminuten verzamelen. Dit deden ze door verschillende opdrachten uit te voeren, zoals een bosje bloemen te halen voor de leiding, door de seizoenen uit te beelden en ook door vuur en regen op de foto te zetten.

Na het eerste gedeelte van de opdrachten had elk groepje 60 minuten reistijd verdient en kregen de teams 60 minuten om vragen over de wereld te beantwoorden. Ze begonnen in Italië, reisden naar de Himalaya, naar Australië en ook naar Zuid-Amerika. Het lukte geen enkel groepje om bij het eindpunt te komen, maar… Team “Crazy Frogs” had met 22 reispunten het spel net gewonnen. Gefeliciteerd!!

Volgende week gaan de Scouts op excursie. Kom op tijd en vergeet niet je fiets mee te nemen.