New York

Afgelopen zaterdag vertrokken de Scouts naar New York. De Scouts waren ingedeeld in twee NY-gangs en moesten er voor zorgen dat zij de welbekende wijken van NY zouden bezetten. Dit deden ze door in eerste instantie gang leden te verzamelen. Hiervoor moesten verschillende denk en/of foto opdrachten uitvoeren, zoals “een foto met 3 mensen met een snor” of “hoeveel winkels bevinden zich in de Emmapassage?”. Voor een moeilijke opdracht waren meer leden te verdienen dan voor makkelijkere opdrachten.

De gangs in New York

Nadat ze deze leden verzameld hadden, konden ze de leden gaan verdelen over de 5 wijken van NY. Sommige wijken waren door meer dan één gang bezet, maar aan het eind was er een overduidelijke winnaar. Het groepje van Luuk, Gijs, Koen en Tijn had 3 van de 5 wijken bezet en het groepje van Tess, Leoni, Ivo, Ramon en Nick had één wijk proberen te bezetten, maar was ondergegaan aan het andere groepje.

Volgende week draaien de Scouts niet, de leiding is namelijk op Scout-In. Over twee weken gaan we pionieren.

Tot over twee weken!