Zomerkampbrief 2007

Beste ouders/verzorgers,

Hierbij stuurt RSA 434 u een informatiebrief over het komende zomerkamp. In deze brief worden de belangrijke dingen verteld. Zoals waar we wanneer heengaan, hoe we daar komen en wat we doen om aan geld te komen voor het zomerkamp.

Zoals u vast al weet gaan we dit jaar naar Tsjechië op zomerkamp. Om iets preciezer te zijn, we gaan naar het plaatsje Brno ten zuidoosten van Praag. We zullen hierheen vertrekken op vrijdag 29 juni en terugkomen op zaterdag 7 juli. De tijden worden u allemaal nog doorgegeven. Omdat we met busjes reizen, vertrekken we een dag eerder, zodat we nog genoeg dagen in Tsjechië kunnen doorbrengen. De leiding zal ons erheen rijden. Wat we verder aan programma zullen hebben deze week wordt allemaal nog nader bepaald. Iets wat we waarschijnlijk wel zullen gaan doen, is een bezoekje brengen aan Praag. Waar we dan ook even op een camping verblijven.

Zo’n zomerkamp kost natuurlijk niet niks, vandaar dat we ook hard moeten werken om aan geld te komen. Wat we dan allemaal doen om al dat geld binnen te krijgen? We doen allerlei klusjes. Een paar voorbeelden hiervan zijn:

• Kerstbomen zetten
  • Flyers rondbrengen
  • Auto’s parkeren
  • Ronde van Berkel fietsen
  • Loten verkopen
  • Mundial/Via del Mondo
  • ‘Chic in de Zomer’feest

Verder hebben we natuurlijk ook een bron van inkomsten aan het kampgeld dat ieder lid dat mee gaat op zomerkamp betaald. Dit zal dit jaar 100 euro bedragen. Gelieve dit bedrag voor 15 mei over te maken op rekeningnr. 1244 42 048 Stichting scouting Berkel-Enschot ter inzage van RSA.

Hopelijk hebben we u hierbij voldoende geïnformeerd over het zomerkamp.
Als u nog vragen heeft, kunt u mailen naar rsa434@hotmail.com of bellen naar een van de begeleiding. We hopen natuurlijk dat iedereen meegaat, want het wordt een kamp om niet te vergeten!

Met vriendelijke scoutinggroeten,

RSA 434

——————————————————————————————–

Mijn zoon/dochter …………. gaat wel/niet mee op zomerkamp. Dit strookje zo snel mogelijk inleveren!

Handtekening ouder/verzorger