Actief binnen (25 april)

Puck en Christoph hadden voor vanavond een origineel programma bedacht..

Het zit namelijk zo, er was eens een boze buurman die helemaal gek werd van al dat plezier dat die scoutingbuurtjes hadden. Omdat hij hier niet tegen kon en hij eigenlijk de grond beheerde, mochten de kinderen geen plezier meer maken op zíjn grond! Maar de scoutingleden hadden hier een hele goede oplossing voor bedacht, nl: plezier hebben maar dan zonder de grond aan te raken! Uiteindelijk draaide dit erop uit dat we in twee groepen via verschillende wegen een manier moesten vinden om boven in het kasteel van de Esta’s en Bevers te komen. Daar eenmaal opgeklommen, vonden we een wit tonnetje met Hurry up’s.

Als afsluiting moesten we een einde breien aan het verhaaltje over de buurman, maar is er geen winnaar uit de bus gekomen, omdat allebei de groepen hun eigen sterke punten hadden.