SpongeBob vermist!!! 4

Afgelopen weekend was de hele blokhut in rep en roep want Spongebob is al enige tijd vermist. Spongebob is op zaterdag 11 augustus 2007 omstreeks 4 uur ’s middags voor het laatst gezien. Verschillende leden van de leiding van Scouting Berkel-Enschot hebben hem toen nog bij de blokhut gezien.

Wij zijn al verschillende keren gaan zoeken rondom de blokhut, maar hebben Spongebob niet kunnen vinden. Daarom organiseren wij zaterdag 2 september 2007 een grote zoektocht naar Spongebob. Hierbij kunnen wij alle mogelijke hulp nog gebruiken. Iedereen die wil komen helpen, wordt tussen 14.00 en 16.00uur verwacht op de blokhut in Berkel-Enschot (Generaal Eisenhowerweg 7).

Tijdens de zoektocht vindt ook de open dag van Scouting Berkel-Enschot plaats, dus ook het ideale moment voor meer informatie over Scouting Berkel-Enschot!

612spongebob-squarepants-posters.jpg

SpongeBob, hier op archiefbeeld
Heeft u deze spons gezien, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

4 gedachten over “SpongeBob vermist!!!