Open dag en dienstenveiling

Beste ouders/verzorgers/leden,

Nu het nieuwe scoutingseizoen van start is gegaan, komt de open dag en dienstenveiling ook snel dichterbij:

Zaterdag 3 oktober
Open dag: 13.00-15.00u
Dienstenveiling: 15.00-17.00u

Wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen en het verzamelen van diensten.

Ook jullie kunnen een bijdrage leveren aan het slagen van de veiling. Denk hierbij aan een helpende hand op de dag zelf. Maar we zijn zeker nog op zoek naar originele diensten. Dus ken je nog iemand die een originele hobby of baan heeft en hier graag iets over wil vertellen of laten zien, ben je ergens heel erg goed in en zou je dit als dienst kunnen veilen, meldt de dienst dan aan via dienstenveiling@scoutingberkelenschot.nl.

Voorbeelden van diensten die al aangeboden worden:
– Rondleiding op de operatiekamers
– Actief kinderfeestje

Voorbeelden die vorig jaar in het rijtje stonden:
– Schminken op een feestje
– Een ritje in een tesla.
– Meekijken en uitleg met een imker
– Een vliegles

Voorbeelden van diensten die je aan kunt bieden
– Hond uitlaten
– Ramen zemen
– Gras maaien

Ook voorwerpen mogen aangeboden worden voor de dienstenveiling. Indien er eventueel kosten aan verbonden zijn, is dit het startbedrag bij het veilen.

Dit jaar staat er ook een kraampje waar kleinere dingen zoals kook-, sieraden- en knutselwerkjes van de kinderen aangeboden worden. Op scouting gaan we daar voor knutselen, maar ook dingen die de kinderen thuis maken, kunnen daar verkocht worden.

Ook staat er op de blokhut een BIGBAG klaar waar statiegeld flessen ingeleverd kunnen worden (die van buren en familie..)

We hopen er samen weer net zo’n groot succes van te maken als vorig jaar. Daarvoor horen we graag van jullie wat je hieraan bij wilt dragen.

Namens het bestuur,

Mirjam Voermans

PS: De meest recente lijst met diensten staat op facebook. Diensten kun je aanmelden via dienstenveiling@scoutingberkelenschot.nl.