Open Dag 2011 1

Ballonnen wedstrijd Open Dag Scouting Berkel-Enschot 2011

Zaterdag 1 oktober 2011 hielden wij onze Open Dag. ’s Ochtends stonden een aantal leiding in het winkelcentrum Eijkenbosch met het springkussen om onze Open Dag te promoten. Daarna was het tijd voor onze Open Dag op onze blokhut en werden er verschillende spelletjes gespeeld. De Bevers mochten een deel van het journaal presenteren, het resultaat daarvan volgt nog. De Welpen zochten door de hele blokhut naar hun eigen identiteit en de Scouts moesten een vuurtje bouwen en daarmee een touwtje doorbranden. En als laatste werd de toren van de RSA werd ook actief beklommen. Iedereen, en vooral ook ons bezoek, heeft het erg naar zijn zin gehad.

Bevers, welpen, scouts gaan de lucht in

Alle kinderen groot en klein vinden het springkussen fijn

Aan het eind van de Open Dag werden er flink wat ballonnen de lucht in gelaten. Al deze ballonnen maken kans op de volgende prijzen:
1x €5 cadeaubon van de Intertoys
1x €10 cadeaubon van de Intertoys
1x €15 cadeaubon van de Intertoys.
De prijzen worden 1 december 2011 bekend gemaakt aan de personen en in de Schakel gepubliceerd indien het om een niet-Scoutinglid gaat.

We hopen dat iedereen die deze keer is komen kijken, volgende week weer bij een van de speltakken aanwezig zal zijn. Het wordt alleen maar leuker!

Bedankt allemaal voor alle hulp en de vele bezoeken!

Filmpje ballonnen Open Dag Scouting Berkel-Enschot 2011

Een gedachte over “Open Dag 2011