Koninginnedag 2009

Tijdens Koninginnedag was Scouting Berkel-Enschot natuurlijk weer van de partij. Wij vroegen ons af of de kinderen van Berkel-Enschot geschikt waren voor de Scouting. Door middel van een raadsel en een zoektocht met een verrekijker, wisten we uiteindelijk wie er wel en niet geschikt was voor de Scouting. Het raadsel bestond uit 4 geheimschriften, die niet heel gemakkelijk bleken. Een boodschappenlijstje dat een aanwijzing bevatte, een lijst met cijfers waar uiteindelijk een woord moest uit komen en zelfs het spijkerschrift was aanwezig. Een aantal ouders konden er soms ook niet uit komen en hadden wat hulp van de leiding nodig. Toch heeft iedereen uiteindelijk het antwoord gevonden en was iedereen geschikt voor de Scouting!

We hopen dat jullie een erg leuke Koninginnedag hebben gehad, ondanks het drama en dat jullie er volgend jaar ook allemaal weer bij zijn!