Kerstviering

Beste scoutingleden en ouders,

Nu Sinterklaas het land weer heeft verlaten, staat Kerstmis bijna voor de deur. Op zaterdag 20 december gaan we met de hele scoutinggroep Berkel-Enschot Kerstmis vieren. We verzamelen om 14:00 op de blokhut en om 18:30 zal de kerstviering weer afgelopen zijn.

Wat staat er dan te gebeuren?
We hebben voor dit jaar een leuke winterse activiteit in petto, we gaan namelijk met z’n allen schaatsen in het ijssportcentrum in Tilburg. Terug op de blokhut zal er voor jullie een heerlijke maaltijd klaar staan. De bevers, esta’s en ijsvogels zullen met de auto van en naar het ijssportcentrum gaan, de scouts en RSA-leden gaan met de fiets.

Omdat we waarschijnlijk niet genoeg vervoer hebben, willen we aan ouders van bevers, esta’s en ijsvogels vragen of zij een groepje kinderen van de blokhut naar het ijssportcentrum willen brengen rond 14:00 of terug van het ijssportcentrum naar de blokhut willen rijden om 16:30. Wij nemen vervolgens nog contact op met de ouders die zijn ingedeeld om te rijden.

Groetjes namens de organisatie,

Suzan van Iersel