Kerstviering 2011

Op zaterdag 17  december hebben we met de hele groep de kerst alvast gevierd. We zijn begonnen met een heerlijke lunch. Er was tomatensoep of erwtensoep, en er waren broodjes met knakworst (maar ook met kaas en hageslag).

Daarna was het tijd om in de auto naar de schaatsbaan te gaan, en daar hebben we de nodige rondjes gemaakt op het ijs. Niet iedereen kon het even goed, maar gelukkig waren er ook rekjes om sommigen van ons overeind te houden. Na het maken van een groepsfoto was het weer tijd om naar de blokhut terug te gaan, en daar hebben we nog genoten van een warme chocolademelk.

Het was weer erg gezellig!

De bevers en scouts draaien weer op 7 januari, maar wel op aangepaste tijden.  De welpen draaien een weekje later pas weer, op zaterdag 14 januari. De RSA draait weer op vrijdag 6 januari weer. De stam draait als enige voor de kerst nog, en wel op vrijdag 23 december.

Als laatste willen we iedereen natuurlijk een gezellige kerst en een geweldige jaarwisseling toewensen! Tot volgend jaar!