Hart voor elkaar 2014

Beste bezoeker,

Ook dit jaar organiseert Rabobank Hart van Brabant de actie ‘Hart voor elkaar’. En wij doen mee! Help jij ons aan zo veel mogelijk stemmen? Want hoe meer stemmen we ontvangen, hoe hoger de financiële bijdrage is die we krijgen voor de realisatie van het project dat wij hebben ingediend: “Vervanging van kampeermaterialen”. Door de Scouting Berkel-Enschot wordt regelmatig tijdens buitenactiviteiten gebruik gemaakt van kampeermaterialen zoals tenten, tafels, gasbranders, pionier materialen etc. Niet alleen bij activiteiten van de diverse speltakken van Scouting Berkel-Enschot, maar ook bij activiteiten in Berkel-Enschot, zoals bij Sint Job, Galgenloop, kersttocht maar ook recent nog bij de viering van 800-850 jaar Berkel-Enschot. Een deel van de kampeermaterialen is inmiddels aan vervanging toe. Scouting Berkel-Enschot zoekt daarom financiering om deze kampeermaterialen te kunnen v ervangen zodat onze leden veilig en verantwoord op kamp kunnen, maar wij ook blijvend een goede bijdrage kunnen leveren aan de diverse activiteiten in Berkel-Enschot. Dit hebben wij als project ingediend bij de Rabobank voor de actie ‘Hart voor elkaar’.

Campagne ‘Hart voor elkaar’

Rabobank Hart van Brabant draagt de samenleving een warm hart toe. Daarom organiseert de bank ‘Hart voor elkaar’, een actie waar vanuit Rabobank Hart van Brabant projecten ondersteunt die de regio versterken. Dit jaar stelt de bank € 150.000,‐ beschikbaar voor ‘Hart voor elkaar’. Dit bedrag mogen de leden van de bank verdelen over de projecten die meedoen. De stem van de leden is dus geld waard!

Stemmen

Ben jij lid van de bank? Dan kun je van 22 oktober tot en met 12 november 2014 stemmen op jouw favoriete projecten via de Rabobank. Je ontvangt bij aanvang van de stemperiode een kaart met daarop een stemcode. Let op! Als je klant bent van de Rabobank, ben je niet automatisch lid van de bank.

Informatie over het lidmaatschap kun je krijgen bij de bank.

Stem jij ook op ons? Help jij ons om ons project te realiseren? Kom in actie! Samen bereik je immers mee dan alleen.

Met vriendelijke groeten,

Namens Bestuur Scouting Berkel-Enschot