Vermissing rendier 7

************************ P O L I T I E B E R I C H T **************************

Hoewel de Sint het land nog niet eens verlaten heeft, is schrikbarende nieuws vernomen uit de noordelijke regionene van deze aarbol, bij kenners ook wel bekende als zijnde ‘de Noordpool’. Volgens de door ons verkregen informatie is de afgelopen nacht 1 van de rendieren van de kerstman verdwenen en sindsdien ontbreek van dit rendier elk spoor. Of het rendier een onaangekondigde vakantie heeft genomen of op andere wijze verdwenen is , is uit sporenonderzoek nog niet duidelijk geworden. Getuigen vermoeden een ontvoering daar zij de betreffende nacht een snel optrekkend motorvoertuig hebben horen wegrijden.

Het signalement van het rendier luidt als volgt:

• zeer duidelijk herkenbare rode neus
  • 4 poten
  • lekker zacht velletje
  • luisterend naar de naam Rudolph (maar reageert ook op Rudi of Ruudje)

De Politie roept de leden van Scouting Livingstone op hun assistentie te verlenen bij het opsporen van dit rendier. Zij worden verzocht op 17 december 2005 om 14.30 uur te verzamelen op het schoolplein van de Sint Ceciliaschool (dus NIET op het plein van de Scouting). De Esta’s, Scouts, Rowans, Scherpa’s, Stam en diens betreffende leiding dienen op de fiets te komen. Alle leden wordt aanbevolen zich warm aan te kleden en zaklampen mee te nemen!!! Tegen 18.45 uur wordt hopelijk met resultaat en een gevulde maag de zoektocht gestaakt en kunnen de hulptroepen huiswaarts keren.

De Politie dankt eenieder voor de medewerking.

************************ P O L I T I E B E R I C H T **************************

Voor de originele brief klik hier.

7 gedachten over “Vermissing rendier