Ouder-EstaWeekend “Scouting Talent”

Afgelopen weekend zijn we samen met jullie papa’s of mama’s op weekend geweest. We begonnen het weekend met een leuke autoroute van Oisterwijk naar Middelbeers. Jullie moesten logo’s raden, TV-tunes raden en daarbij ook nog eens de juiste route aanhouden. Wel allemaal echt super gedaan! Na de route was het tijd voor een eindspel van de route en een lekkere maaltijd. Na de afwas en het opstoken van het kampvuur was het tijd voor het avondspel. Een quiz met kennis-, muziek-, dans- en dierenvragen. En daarbij ook nog eens een zoektocht in het donker. Jullie hadden in ieder geval allemaal aardig jullie best gedaan!

tn_10-01-2324-012

’s Avonds speelden we nog een potje Weerwolven van Wakkerdam en daarna gingen jullie lekker slapen. De volgende ochtend was het tijd voor het echte Scouting talent, namelijk de opdrachten van Expeditie Robinson. Blind door een parcours lopen, britse-bulldog en het spinnenweb; dit waren allemaal opdrachten van deze ochtend. Aan het eind mochten jullie nog stemmen wie jullie dachten dat er gewonnen had en daarna was het hoog tijd voor de schoonmaak.

tn_10-01-2324-037

Toen was het weekend helaas alweer afgelopen. Volgende week gaan we echter voor de 3de keer proberen om het 100jaar Scoutingspel te spelen. Ditmaal met een leuke verrassing!

Tot volgende week!