100 jaar Scouting

logoscoutphone1

Afgelopen week hebben we eindelijk het 100jaar Scouting programma gedaan. Julie zijn hebben appelflapjes en worstenbroodjes gebakken… Lekker lekker! Daarna hebben we 100% slogans gemaakt. Er zijn er in totaal 3 uitgekomen en we gaan eens kijken wat voor leuks we daar allemaal mee kunnen doen.

100scout

Daarna hebben we nog vlaggetjes gemaakt, wat echt heel mooi in ons lokaal is opgehangen. Ook hebben we nog buiten gespeeld en verstoppertje gespeeld. Uiteindelijk kregen jullie van ons de hele mooie 100jaar Scouting insigne! Zet die maar snel op je blouse erbij.

Volgende week vieren we samen met de Bevers (en een vriendje of vriendinnetje) Carnaval. Vergeet je dus niet te verkleden, want er vallen prijzen te winnen! We draaien komend weekend van 14:00 tot 16:00.

Tot volgende week!