Scouts – Expressie

Deze week hielden de Scouts zich bezig met expressie. Ze begonnen hun middag heel serieus, door te kijken naar wat zij zagen als echte Scoutingactiviteiten en hoe hun ideale zomerkamp eruit zag. Iedereen denkt daar natuurlijk heel anders over. Het ene groepje had zoveel activiteiten die ze wel bij Scouting vonden horen en het andere groepje vond vrije tijd in hun zomerkamp heel belangrijk. Wat ze allemaal minder leuk vonden maar wel echt bij Scouting vonden horen? Hiken. En dat kwam dan ook eigenlijk wel op alle lijstjes terecht. Iedereen had heel actief en serieus meegedaan en daarom was het daarna tijd voor de leukste expressies.

Ze begonnen met een rondje Lama’s en wel met het moordspel. Probeer maar eens een saté prikker uit te beelden! Daarna werd de dierenwinkel nog twee keer geopend en bleek het niet heel handig om een ijsbeer te bezitten die bang is van water… Als allerlaatste werden in twee groepen Scoutingtoneelstukken gemaakt van Tarzan en Roodkapje. De filmpjes zie je hier terug: Scouts expressie

Het was dan ook een erg serieuze, maar vooral erg leuke middag. Volgende week gaan de Scouts op herfstweekend, dus zien we iedereen die mee gaat om half 8 op de fiets op de blokhut. Tot dan!