Opening ‘De Blokhut’

Vandaag was het zover: na een jaar lang verbouwen, hard werken, klussen, overhuizen en inrichten werd de nieuwe blokhut eindelijk geopend. De middag begon om twee uur, bij de ingang zat Maxima al klaar om iedereen uit te leggen wat de bedoeling was. Zo waren er verschillende spelletjes, stond er een toren op het plein, was er een springkussen en kon iedereen bij het moordspel zien te ontdekken wie de moord gepleegd had. Om kwart voor 3 werd dan de blokhut officieel geopend. Na enig oponthoud door Balkenende en twee oude vrouwtjes kon Maxima het lintje doorknippen. Hierna heeft Henk als voorzitter van de scouting nog een speech gehouden om iedereen die heeft meegewerkt aan de totstandkoming van de nieuwe blokhut te bedanken.

Na het officieel openen van de blokhut kon iedereen een beetje z’n eigen gang gaan. Een beetje hangen op het plein, het springkussen nog een keer uitproberen of dansen op de muziek van DJ Wim-Lex in het scoutslokaal. Om 16:00 was het feest afgelopen (althans voor de scouts) en kon iedereen naar huis. Tot volgende week!