St. Job (18 mei) 2

Vandaag was het eindelijk weer eens tijd om wat geld te gaan verdienen, en nog op een leuke manier ook! Geholpen door de oudste scouts en wat leiding werd er in alle vroegte een abseiltorentje gebouwd. Ook werden alle spelletjes voor de middag klaargezet. Na de opening van het St. Job gebeuren om 1 uur begon alles rustig, maar zo’n twee uur later stond er een heuse wachtrij van 10 kinderen bij de toren en was het erg druk bij de spelletjes (er waren ook prijzen te winnen!). Gelukkig heeft dus niemand zich hoeven te vervelen! En toen een paar mensen dat toch gingen doen, was er altijd nog de mogelijkheid om scoutingloten te gaan verkopen! Bedankt Guus, Kees en Luuk voor de topsales!

Toen om 5 uur het feest voorbij was, was alles binnen anderhalf uur weer ingepakt en opgeruimd. Bedankt allemaal voor het helpen!

2 gedachten over “St. Job (18 mei)