Scouting Berkel-Enschot gaat de lucht in! 1

Op zaterdag 1 oktober houden wij onze Open Dag van 14:00 tot 16:00 bij onze Blokhut.

Komt dat zien, komt dat zien! Ben je tussen de 5 en 105? Heb jij altijd al eens willen weten wat Scouting Berkel-Enschot doet? Of heb jij vroeger ooit bij Scouting gezeten? Neem dan een kijkje op onze Blokhut! Zaterdag 1 oktober wij, Scouting Berkel-Enschot, onze Blokhut open om samen met jullie de lucht in te gaan.

Naast een springkussen waarmee je de lucht in kan springen, is er ook een ballonnenwedstrijd om te zien hoe ver Scouting Berkel-Enschot over de wereld verspreidt kan worden. De speltak RSA bouwt een klim/abseil toren, waarbij je lekker vanuit de lucht weer omlaag kan gaan en alle andere speltakken verzorgen spelletjes voor jou, zoals ballontrappen, om de lucht erin te houden.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Kom dan vooral kijken op de Generaal Eisenhowerweg 7 en ga mee de lucht in.

Een gedachte over “Scouting Berkel-Enschot gaat de lucht in!